Breaking News

Petua hilangkan bintik hitam

Kali ni nak berkongsi dengan semua,cara menghilangkan bintik hitam di muka.

Bintik hitam ni kadang-kadang susah nak hilang apa lagi kalau duk picit tu kan jadi bila ada bintik hitam jangan picit ye sebab bintik ni akan bertambah banyak,

Bintik hitam ni muncul di kawasan pipi dan kawasan hidung,saya pun tak nafikan yang saya mengalami masalah ni,tapi nampak berkurang setelah menggunakan pelembap safi,

Jadi petua untuk hilangkan bintik ni dengan:
Telur
Pecahkan telur,ambil putihnya dan rendam kapas ke dalam putih telur,letak di kawasan bintik hitam.tunggu sampai kering .kemudian tanggalkan kapas dan lihatlah hasilnya.Basuh muka dengan air suam.Selain dapat hilangkan bintik,ia juga menanggalkan bulu halus di muka,muka tak berminyak,dan licin
Senang kan?
Jadi apa lagi jom habiskan telur kat rumah.hehe.

5 comments:

Nick Nashram said...

kalo nak hilangkan bintik2 kat kawasan hidung camne ye?

Izza Sakura said...

Lebih kurang je caranya tapi kne konsisten n rajin je..

✿A I N A A✿ said...

ena ada mslh bintik hitam ni.. selalu ada kat hidung.. ada yang kata kena buang dlu resedung ena.. baru boleh buat kaedah ni tapi ena buat je juga...

Mrs Velentine said...

boleh try ni...tq

Mrs Velentine said...

boleh try ni...tq

Designed By Izzasakura