Breaking News

Kelebihan bertangan kidal

Selamat petang,ada tak blogger kat sini guna tangan kiri?mesti ramai kan dan antara salah satunya ialah saya.Yeh saya mengaku yg saya kidal dan selalu juga kena ejek dgn family sendiri..

Tuhan bagi anugerah teristimewa untuk orang bertangan kidal ni.Cthnya orang bertangan kidal ni kreatif.macam Lyssa faizureen & akak jiakreatifelt..

Sebenarnya ada la makhluk Tuhan akan bertanyakan soalan seperti... ' Eh kamu tangan kidal yek?'Habis tu makan guna tangan yang mana satu?bila keluar tandas tu,basuh guna tangan mana yek?(faham2 sendiri.)
Oh ,kejam sungguh soalanya hingga merobek jiwaku..

Tak semestinya orang kidal ni ad keburukannya,mereka pun ada kelebihan juga cth mcm Isaac Newton,& albert einstein.

Untuk pengetahuan semua,Kita pun ada sambutan Hari kidal sedunia.jadi jangan pandang rendah pada orang kidal ye..

Bersyukurlah apa yang tuhan bagi.

12 comments:

heirizalieyana said...

yana tgn kidal jgk..

Izza Sakura said...

Sme la kita yana

✿A I N A A✿ said...

ena dua2 belah boleh menulis.... hehe... apapun, tak ganjil pun kalau kidal ni.. ena suka tengok org kidal menulis even ena boleh menulis tgn kiri... ngeeeeee

Izza Sakura said...

Bgsla ena

Nur Irdina said...

kawan baik saya kidal... dia pandai lukis macam-macam.. orang kidal ni memang kreatif... tapi... orang tak kidal pon ade kreatif jugak... cume cara pikir lain erkk hentam je hehehe

farah shahera said...

dulu time kecik-2 farah tangan kidal tapi bila dah besar camnih guna tangan kanan pulak..pakai jam jer tangan kiri :)

Izza Sakura said...

Irdina.btl2

Sally Yatiey said...

Saya suka tengok orang yang tangan kidal. Unik! :D

^^eKaTiKaH^^ said...

nampak payah je mereka yg gune tangan kidal. tapi sebaliknya bagi mereka biasa2 jew.. hee..

Izza Sakura said...

Yup .sb da bse.cme nak menulis tu kdg2 susah jgk kan.hee

✿ Hasnie Adda ✿ said...

yelaa . orang kidal memang kreatif . kwn adda masa kat skolah dulu pon kidal . tapi pelik tengok dia time dia menulis .

Izza Sakura said...

Hehe.bse la 2 adda

Designed By Izzasakura