Breaking News

Hilangkan tanda hitam di bawah mata

Selamat pagi,bila tak ada idea buat entri jadi kongsi petua je la ye.

Tanda hitam bawah mata ni mungkin disebabkan kurang tidur,stress,lambat tidur dan disebabkan keturunan.

1.Campur kuning telur ,perahan lemon dan masker utk dijadikan pupur dan letak sikit di bwh mata.

2.Sapu minyak sapi di bwh mata dari kanan ke kiri.Kemudian basuh.Amalkan tiap malam.

3.Campur air lemon & air suam.Sapu 2 kali sehari.

4.Basuh uncang teh dan simpan dlm peti sejuk dan kemudian letak di mata.

5.Kupas kentang,potong nipis-nipis dan letak di mata

ok tu je tip/petua hari ini.

7 comments:

Mrs Velentine said...

nice tips ni

✿A I N A A✿ said...

hitam bawah mata ena sekarang makin berleluasa sebab selalu pkai spek... dlu jarang pkai, kurang sedikit.. huuuuuuuuu

fatin aziz said...

nice!! nanti nak try la..ni pun mata dah mcm panda sikit..huhu

Puteri Kasih said...

tips yang berguna ni untuk elak mata panda..hehe

Izza Sakura said...

Btl2.hehe

Liza Razak said...

wahh..boleh cuba nanti.thanks for sharing :)

Izza Sakura said...

Sme2

Designed By Izzasakura